Chat & Social > The Bar - General Chat

Yet another thought

(1/1)

Tailendcharley:
:o  :o How about sending us a Mud Club sticker for Christmas...that would be a nice gesture :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D

 :cry:  :cry: Definately Billy no Mates :cry:  :cry:

Tailendcharley:
:lol:  :lol: OK if we've missed Chrimbo how about a free sticker to start the New Year with......pretty please :)  :)


 :cry:  :cry: Billy no Mates :cry:  :cry:

Navigation

[0] Message Index

Go to full version